Режим роботи сервісного центру as-it.ua: ПН - ПТ - 9:00 до 19:00, СБ, НД -
вихідний
ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОЇ ПІДТРИМКИ
Обмін і повернення
товарів можливий завжди?
Обмін і повернення
товарів здійснюється на протязі 14 днів після покупки відповідно до закону
України «Закон про захист прав споживача».
Для заміни або
повернення грошових коштів переконайтеся в тому що:
- збережені всі маркування,
ярлики і пломби встановлені компанією продавцем.
- товар не має механічних
пошкоджень або видимих дефектів
- були дотримані умови
експлуатації продукції
При поверненні товару
потрібно мати з собою документи, що підтверджують покупку. Повернення грошових
коштів, здійснюється протягом 1-3 робочих днів після проведення діагностики
пристрою.
Транспортування товарів
в сервісний центр, для обміну або повернення грошових коштів, здійснюється за
рахунок особистих коштів покупця і не відшкодовується покупцеві.
В яких випадках може
бути відмовлено в гарантійному ремонті?
Відмова в гарантійному
ремонті можливий, якщо:
- порушена збереження гарантійних
пломб або стікерів
- є механічні або інші
пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця,
або третіх осіб
- порушені правила експлуатації,
викладені в документації
- було вироблено несанкціоноване
розкриття, товар розбирали
- виконувався ремонт, змінені
внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
- зіпсований або загублений
гарантійний талон
Порядок дій покупця при
поверненні товару або зверненні для гарантійного обслуговування
Повернення придбаних
товарів, а також гарантійне обслуговування здійснюється в сервісному центрі
as-it.ua
Клієнт при зверненні
повинен мати при собі:
- товар в повній комплектації
- чек і гарантійний талон
Повернення товару
здійснюється після проведення первинної діагностики (1-3 робочих дні), на
підставі висновку від сервісного центру буде прийнято рішення.
Гарантійне
обслуговування проводиться на підставі повної діагностики (3-14 робочих днів).